Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: mebele
Категория: Бизнес
Прочетен: 2841
Постинги: 7
Коментари: 3
Гласове: 8
Архив
Постинг
22.09.2016 12:24 - Как гледате на примамливите думички?
Автор: mebele Категория: Бизнес   
Прочетен: 201 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 22.09.2016 12:24


Честит празник на всички!

Лошо няма да правиш бизнес, лошо няма да използваш всякакви маркетингови мурафети, но адекватно ли е да се твърдят следните неща:
  1. На най-ниска цена;
  2. На най-добри цени;
  3. Най-добро качество.
Да не говорим, че ни пълнят главите със всякакви промоции за които не е много ясно колко са промоции! Гледам онзи ден в една от големите хранителни вериги, пилешко бутче, цената с червен етикет за 1,99 лв. Е то и с бял етикет пак струва толко, подсъзнателно червеният етикет трябва ли да ни говори нещо и какво?

Трябва да си доста сигурен в дадено нещо, че да излагаш някое от горепосочените твърдения, независимо дали на интернет сайт или на рекламната табела над магазина.

Докато работех в Германия не ми направи впечатление хората да използват такива методи, докато тук в нашата мила Родина човек може да се нагледа на всевъзможни твърдения от този род.

Аз лично не понасям такива надписи, най малкото не смятам, че има критерии по който да се определи дали дадена услуга или продукт е най-добър / добра или пък евтина... Като, че ли навсякъде са ни поставили разни неща които имаме нужда да виждаме и в които сляпо да вярваме.

Питам се връзва ли се българският потребител на такива евтини трикове?



Гласувай:
3
0



1. whitebarde - да, даже е необходимо
07.10.2016 08:52
Българският потрбител е много по-беден от германския. И психиката м е ъвсем друга. Той е мързелив. Не иска да гледа пет минути всички цени етикетче по етикетче и да сравнява. За това взема червеничкото етикетче, доверявайки се на продавача, че това е най-добрата цена.
За германеца цената е определяща в по-малка степен предполагам. Не съм живял в Германия, не познавам достатъчно германци за да кажа, но живея в Англия и предполагам, че манталитетът на германци и англичани е по-сходен , отколкото на германци и българи. Та , англичаните не гледат кой знае колко цената. Те са по-склонни да следват определени марки, често в продължние на поколения. За това и червените етикети са рядкост- използват ги за да привличат вниманието на източноевропейците и индийците.
цитирай
Търсене

Календар
«  Април, 2018  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30