Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: mebele
Категория: Бизнес
Прочетен: 25412
Постинги: 8
Коментари: 3
Гласове: 8
Архив
Постинг
20.09.2016 14:08 - Славка Цветкова и фирма за почистване Мебеле ЕООД
Автор: mebele Категория: Бизнес   
Прочетен: 439 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 20.09.2016 14:23


Казвам се Славка Цветкова, по професия съм икономист, работила съм като счетоводител в Главболгарстрой, към момента съм управител и собстевник на фирма за професионално почистване Мебеле ЕООД.

В този блог ще пиша за моят живот и наблюденията ми за микро и малкия бизнес в България. Нещата с които съм се занимавала са много, от цех за производство на бронежелетки, до счетоводител и работник във фирма за почистване, при това на работната площадката.

Имам много близки и познати с които редовно обсъждаме бизнес климата в страната, всеки от тях се занимава с някакъв микро бизнес, но собствен. Партнирам си със много и най-различни фирми, като вярвам, че това е полезно особено за малка фирма като моята.

Управлявам Мебеле ЕООД, скромна и непопулярна фирма за почистване, но с големи амбиции за полагане на високи стандарти в бизнеса с чистенето и цапането. Имам щастието да се запозная с хора от бранша които споделят моите виждания, за това как трябва да изглежда един бизнес за почистване по домовете.

Толкова за мен, в следващите статии ще пиша за това как популяризирам бизнеса си и какви са постигнатите резултати. Ще драсвам по някой ред защото вярвам, че не е важно колко е голяма фирмата, а какво прави и как се справя в страна като България. Моделът който ще следвам е немски поради факта, че съм се занимавала 4 години в Германия именно с това и смятам да го приложа тук, като го изшлайфам и пригодя за българския стандарт и потребител.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930